Egy kis esti utazásra invitálak titeket, felszállunk a Párizsból Moszkávaba tartó expresszre, amelynek vezetője Karl Lagerfeld és ámulkodva nézünk, hogy mi mindenre képes még ez az öreg úr.

Hogy kicsit érthetőbb legyek: nem találtam semmi érdemlegeset, amit ki tudtam volna postolni, ezt a kollekciót viszont már nagyon régóta ki szerettem volna rakni. A Chanel (szerintem) legjobb kollekciója 2009 őszére tervezet Párizs-Moszkva kollekció, a mostani darabokat hasonlítani sem lehet ezekhez (bár az aranyszínű harisnyáttól sikítani tudnék, cserében viszont kárpótolnak a fejfedők és a különleges kiegészítők, pl.: matyuska-babás nyaklánc). Képek és videók (az első videóhoz nagyon rossz a zene, a másodikhoz viszont kifejezetten kellemes muzsikát találtak) a nyíl után.

 

Szerző: Sellith  2009.11.16. 21:08 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thoth.blog.hu/api/trackback/id/tr951530346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Kendős Lány 2009.11.16. 21:33:54

Ez igazán remek post lett szerintem. Le a kalappal elötted vagy a kendővel. :)
Na és az öreg Lagerfeld sem rossz. Így hétfő este jó volt végignézni a szebbnél-szebb ruhákat. Légy Jó és csak így tovább és soksikert a zhk-hoz.

Sellith 2009.11.17. 16:53:01

@A Kendős Lány:
:D. Köszi a dicséretet, jól esett. Igyekszem rendesen összehozni a postokat. A zh-kal meg meg vagyok idáig egyik sem bukó, bár látszik az eredményeimen, hogy kezdek leereszteni.
süti beállítások módosítása