Már régóta ígérgettem egy ilyen postot Kendős lánynak és jelentem nem felejtettem el, csak éppen nem találtam olyan darabokat amiket érdemes lenne kipostolni. Azonban (nem is olyan) hosszas keresgélés után (Stylebubble :D) ráleltem ezekre. Azonnali szerelem részemről: a rózsaszín szarvasost és a bézs színű baglyost (bár ez valami nagyon sötétkék színben még jobban tetszene) nem tudom kiverni a fejemből. Ehhez passzol a cég neve is: Forget me not (nekem nem is nagyon megy), a kendők pedig valódi selyemből készülnek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerző: Sellith  2009.10.29. 09:39 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thoth.blog.hu/api/trackback/id/tr841483244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Kendős Lány 2009.10.30. 16:41:01

Ezek a kendők igazán szépek. Én nem tudnék választani közülük. Bocsi hogy csak most kommentelek de sok tanulnivalóm volt a héten.

Sellith 2009.10.31. 11:42:08

@A Kendős Lány: gondoltam, hogy ez lehet az oka. Én szerencsére most szerda este óta itthon vagyok és pihizek egy kicsit (meg tanulok).
süti beállítások módosítása