Először is a zene, amit a ez elmúlt másfél hétben szinte egyfolytában hallagtam:

És persze sejtem, hogy sokatoknak már az agyára megyek a Ghost in the shell mániámmal, de ha van kedvetek valami komolyabb gondolkodtatót nézni (vagy olvasni, ha valahonnan meg tudjátok szerezni eredeti képregényt), akkor érdemes belefogni a sorozatba. És itt is érdemes szép sorban haladni: először a 95-ös eredeti filmet (Ghost in the shell) (vagy annak felújított változatát) megnézni, aztán folytatni az Innocence-szel (Ghost in the shell: Innocence). És ha tetszenek a filmek, akkor nekivágni a 2X26 részes sorozatnak (Stand alone complex, Stand alone complex 2nd gig) (habár ez csak lazán kapcsolodik a filmekhez, alternatív történetet mutat be, de nekem ezek a kedvenceim) és az ehhez kapcsolodó filmnek (Stand alone complex: Solid state society). Az eredeti film ill. a sorozat két évadja elérhető magyar szikronnal is. Ha érdekel a téma, trailereket is és a teljes filmeket is megtaláljátok a Youtube-on. És ígérem igyekszek leállni ezzel a témával, de most teljesen a Innocence hatása alá kerültem (szép látvány, elgondolkodtató sztori, jó zene, szimpatikus karakterek, mi kell még). Hiába a japánok nagyon tudnak valamit (lehet egyszer összeszedem magam és összeírom egy postban, hogy mi vonz annyira Japánban)!

Szerző: Sellith  2009.10.29. 10:32 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thoth.blog.hu/api/trackback/id/tr11483372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Kendős Lány 2009.10.30. 16:50:50

Engem biztos nem untatsz ezzel a témával. Szívesen olvasok információkat a kedvenc filmjeimről és jó tudni hogy más is olyan megszállott mint én. XD

Sellith 2009.10.31. 11:39:37

@A Kendős Lány: pont, mint ha te nem tudnád, hogy mennyire megszállott vagyok :P. Egyébként lehet egy olyan filmet mint a GITS nem szeretni?
süti beállítások módosítása