Majdnem 1 hónap után újabb blogbejegyzéssel boldogítom a világot (természetesen csoki társaságában), szóval mostanában ritka alkalmak egyikének lehetek szemtanúi.

A Chic Today emberei összeszedték az idei év eddig megjelent legjobb fotósorozatait, én meg gondoltam egy nagyot és kiválogattam a nekem legjobban tetszőket (így a legjobbak legjobbai cím elég szubjektív). Magamon is meglepődve ezúttal a ruháktól (szinte) függetlenül döntöttem, elsősorban a hangulatuk miatt kerültek be a listára ezek a képek. Nézegetéshez katt a nyílra (most csak rövid megjegyzéseket kaptok, mert sok a fotó és lusta vagyok).

1. Shakespeare Oféliáját (és persze ezzel egyszerre Anne Rice Monáját) juttatta eszembe a virággal borított ágy és a modell vörös haj. Kellemesen romantikus és kissé melankolikus képek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. 21 századi dadaizmus a címe a fotósorozatnak, és szerintem mind a fotósnak mind a stylistnak sikerült megragadni a művészeti stílus hangulatát.

 

 

3. Mindig is szeretem a film noirt így ezekkel a képekkel nagyon könnyen meg lehetett győzni.

4. And here comes the rain to wash it all away.Gyönyörűek ez a Jackie Kennedyszerű sziluettek.

5.És ha már az esőnél járunk, itt van még egy záporos fotósorozat. Kicsit Mary Poppinsra, Audrey Hepburnre és Greta Garbora (utóbbit nem tudom megmagyarázni még magamnak sem) emlékeztetnek a képek.

6. A középkori nemesi pompát és az azt mutató festmények hangulatát idézi meg a fotósorozat.

7. Az egyetlen magyar fotós sorozata a listán és az egyik leglenyűgözőbb összeállítás. Nem hagyományos divatfotók, azonban hihetetlen ahogy a víz megjelenik a képeken. A képek egyszerűsége és a fekete háttér pedig valami zseniálisak.

8. Mert Salvador Dalí örök!

 

Ennyit mára, remélem a kedvetekre tettem a képekkel.

Szerző: Sellith  2010.04.20. 18:39 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thoth.blog.hu/api/trackback/id/tr691937735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása