Ma reggel (na jó inkább délelőtt) bukantam ezekre a képekre és azonnal éreztem: nekem a következő Numero számra szükségem van (erre egyébként elég nagy esély van), ha másért nem hát ezért a pár képért mindenképpen. Ezeket nem elég a neten látom, a kezemben kell tartanom az újságot és úgy bámulni őket órákig. Egyszerűen lenyűgőző ez a sorozat, pedig sem a neon színekért, sem az óriási, giccses ékszerekért nem vagyok oda (igen, elég nehéz kiigazodni az ízlésemen, de hát éljen az eklektika ), de itt nagyon helyénvalónak érzem mindkettőt. Mindjárt meg is fogalmazodott bennem a gondolat, hogy valahogy így nézne ki a futurista romantika. Hiába na a tavasz meghozta a kedvem a színekehez.

És hogy ne legyen olyan unalmas a képnézegetés, kaptok zenét is. Még hozzá nem is akármit: Massive Attackot (nem rég jelent meg az új albumuk, én már lassan rongyosra hallgatom, ajánlom mindenkinek).

Szerző: Sellith  2010.03.28. 12:32 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thoth.blog.hu/api/trackback/id/tr501874579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása