Tegnap filmeztünk eleget, úgyhogy ma más témához nyúlok. Szóval általában racionális ember vagyok (vagy legalábbis annak tartom magam), főleg ha pénzről van szó. De egyetlen dologgal meg lehet őríteni, ez pedig nem más, mint egy Moleskine-füzet. Nagy múltú cég; egyszerű, praktikus, mégis gyönyörű füzetek, amelyekből számomra sugárzik valami a régi korok hangulatából. Ennek megfelelően azért az ára sem alacsony, bár nem a megfizethetetlenül drága kategória. Már csak egyetlen (személyes) problémám van vele: vajon melyiket válaszam? A határidőnaplót? A vázlatfüzetet? Vagy az apró jegyzetfüzetet, amibe a bloggal kapcsolatos gondolataimat írogathatom? Nektek hogy tetszik?

 

Szerző: Sellith  2009.09.16. 17:46 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thoth.blog.hu/api/trackback/id/tr511386708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Kendős Lány 2009.09.17. 19:19:43

Ezek a füzetek nagyon szépek és elhiszem hogy egy élmény beléjük írni de az árával nem vagyok kibékülve. Majd ha ész nélkül költhetem a rengeteg pénzem ez lesz az első dolog amit megveszek. De megértem miért tetszik.

Sellith 2009.09.17. 19:47:27

@a kendős lány: igen az árával nekem is vannak problémáim, de szerintem még mindig a reális kategóriába tartozik (amit én iszonyatos nagy pénz pazarlásnak tartok, azaz mikor valaki drága ékszert vesz egy kutyának vagy egy kis babának). Ettől függetlenül örülök, hogy tetszik. Ja és hétvégén megpróbálom összeszedni neked a beígért anyagot.
süti beállítások módosítása