Alexander Mcqueen idén (is) megmutatta, hogy miért érdemes a divatot szeretni. Ha olvastok más divattal foglalkozó oldalt, akkor ezt a bejegyzést most ugorhatjátok is, mert szerintem már a könyökötökön jön ki; én meg már szerda óta tervezegettem, hogy kirakom a képeket. Szóval szerda óta megnéztem jó párszor a képeket, de egyszerűen nem tudok betelni velük. Nem tudom, hogy szorulhatott egy emberbe ennyi zsenialitás. A bemutatón minden részlet a helyén volt: a ruhák, színek, kiegészítők (főleg a cipők, amik már inkább szobornak minősülnek, mint lábbelinek, de ennek ellenére- vagy épp ezért- fantasztikusak), a háttér, a smink, a hajak. Előre megjegyzem (csak hogy mindenki megfelelően tudja értelmezni a látottakat), hogy ezek a darabok nem mindennapokra lettek kitalálva ( bár én nem is merném felvenni őket, félnék, hogy tönkretenném a ruhák varázsát).

 

Szerző: Sellith  2009.10.09. 22:15 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thoth.blog.hu/api/trackback/id/tr781439623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása