Elég régen írtam már, ezért elnézést kérek mindenkitől. A hiányomnak 2 fő oka volt: 1. kicsit sűrűre sikerült ez a hét 2. a múlt héten írt postjaimat a blog szerkesztő mindig átalakította és én nem akarta igénytelenül kipostolni őket, úgyhogy inkább újra írom.

Jó hír, hogy már tegnap hazafelé a buszon 1000-rel pörögtem, vagy 900 dolgot csináltam volna egyszerre és még 200 dolog járt a fejembe (az esti utazás felélénkíti az embert).

Szóval itt vagyok újra, ha van hozzá kedvetek, olvasgassatok.

Szerző: Sellith  2009.09.25. 08:28 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thoth.blog.hu/api/trackback/id/tr441405669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása