A kérdés elsősorban a Dolce&Gabban divatház két tervező srácának szól. Mert most bizony csak ámulok. A 3. olyan kollekciójukat sikerült megtervezniük, amiben több olyan koncepciót is találtam, ami kifejezetten tetszik. Pedig összeségében nagyon is irritál a legtöbb tervük, hogy is fogalmazzak finoman, nekem néha túlságosan is hivalkodoak (az olaszos vonalat azért ebben a 3 kollekcióban is fel lehet fedezni).

Na de lássuk a képeket. Katt a nyílra.

1. Dolce&Gabbana 2009 Fall/Winter Ready-to-wear

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hiába, Marilyn örök! (További képek a style.com-on, az 1. pontnál látható meghatározást kell beírni a keresőbe és ki is dobja. Ugyanez igaz a többi pontra is)

2. D&G 2009 Fall/Winter Ready-to-wear

Ezek a ruhák egyszerűen fantasztikusak, imádom az operát és még a barokkot is megszeretem a végén. (Külön plusz pont jár azért a felsőért, amin Maria Callas is feltűnik.)

 

3.Dolce&Gabbana 2010 Tessék megnézni a többi darabot is nagyon szépek, csak nem akartam 20 képet berakni (apropó második képen Mihalik Enikő látható, nagy tapsot neki, ügyes lány).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Forrás: a már említett style.com, illetve Gallianori blogja

Szerző: Sellith  2009.09.29. 19:18 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thoth.blog.hu/api/trackback/id/tr141416421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Kendős Lány 2009.09.30. 14:25:58

Látod vannak még csodák!
Én sem szoktam szeretni a D&G termékeket mert szerintem egyszerűen giccsesek de ezek a darabok még nekem is tetszenek. Főleg az operát ábrázoló ruha. :)
süti beállítások módosítása